Mi általában az első gondolatunk akkor, ha egy optikáról kérdeznek bennünket? Az, hogy dioptriás-, védő- vagy éppen divatos szemüvegeket, napszemüvegeket értékesítenek.
Minden üzlet nagyon hasonlónak tűnhet, de…
nagyrészük kétféleképpen strukturált:
- kiszolgálják azokat az ügyfeleket, akiket a szakrendelőkből, szemészeti vizsgálatokat követően irányítottak az optikába,
- teljes körű szolgáltatást nyújtó optikai szalonok, ahol orvossal, és/vagy optometristával helyben vizsgálnak.
A Rapidus Optika gondolatának felmerülésekor már tudtuk, hogy mi mások szeretnénk lenni, mint a többiek. Mi a vásárlóink, megbízóink minden igényét szeretnénk kielégíteni. Egyedi és változatos ötletekkel, szolgáltatásokkal.
Hogyan sikerült ezt létrehozni és felépíteni?
Utazás az időben – Több mint 25 évvel ezelőtti gondolataink
Szalay Szabolcs, jelenlegi ügyvezetőnk ebben az időben optikai nagykereskedésben dolgozott, ahol minden szinten volt rálátása a szemüvegkeretekre: a gyártástól egészen a forgalmazás forgalmazásáig.
Tanulmányait követően népszerű optikák alkalmazásában dolgozott, 1996-ban pedig megfogalmazódott benne egy új, innovatív optika ötlete.
A Rapidus Optika első szikrája.. amely fel is lángolt!
A mobil látásszűrés története egészen Szabolcs-Szatmár-Bereg megyébe nyúlik vissza. A megyei tüdőszűrő csoportok az ott található kórház megbízásából tüdőszűrő buszok segítségével vizsgálták a környéken élőket egész évben.
Ehhez a programhoz csatlakozva a szűrőbusz várakozási idejét arra tudtuk használni, hogy a lakosság látását vizsgálhassuk, szükség esetén pedig az ezt igénybevevők szemüveget igényelhessenek.
A szakmai evolúció során ez fejlődött a mobil céges látásvizsgálattá.
A Rapidus Optika egyik legegyedibb szolgáltatása az országban.. igazi könnyedség a cégeknek!
Mobil szűrőbusz vagy inkább üzlet? Miért ne lehetne mindkettő?
Összetett szolgáltatás minden igény kielégítésére
Fontosnak tartottuk azt, hogy a vizsgálóbusz és az üzlethelyiség két különálló szolgáltatás legyen. Ennek hátterében az áll, hogy az ügyfeleknek teljesen más elvárásaik és igényeik vannak egy boltban, mint egy szűrőbuszos vizsgálat során. Ugyanúgy, ahogyan a vizsgálatot végzőknek is más eszközök és környezet szükséges a megfelelő felmérés elvégzéséhez.
Ezek a Rapidus Optikánál szimbiózisba kerülhettek.
Azt szerettük volna, ha a cégek szakmai partnerként gondolnak ránk, hosszú távon terveznek velünk, ezt pedig szerencsére képesek voltunk megvalósítani. Akár régi, akár új megbízó kér segítséget optikai kérdésekben, mindenkit ugyanazzal a szeretettel és lelkesedéssel fogadunk, üzletfelek helyett pedig szeretjük, ha baráti kapcsolódásként élik meg a vállalatok a tárgyalásokat.
A csapat és a kollégák – Akik nélkül ez nem valósulhatna meg
Nálunk a kollégák barátok és kedves ismerősök. Mindenki a megfelelő szakértelemmel. Rengeteg a közös bennünk, ugyanazok a célok és elhatározások motiválnak minket a munkánk során.
A mobilszűrésen olyan specialistákkal találkozhatsz, akik kiemelkedő tapasztalatuknak köszönhetően képesek mindig más helyzethez igazodni. Emellett számukra az sem okoz problémát, ha egymást követően folyamatosan 40-50 vagy akár 80-100 főt kell egymás után leszűrni. Itt 10-15 percben egy olyan állapotfelmérést kell elvégezni, amely körültekintő és alapos, segítségével tökéletes és személyreszabott szemüveget, védőszemüveget vagy számítógépes védőszemüveget lehet elkészíteni az alkalmazott számára.
Embert próbáló kihívás, ám a megfelelő profizmussal megugorható ez a feladat.
Nem csak a buszban végezhetőek el a vizsgálatok: Ha a cég rendelkezik olyan helyiséggel, amelyet fel tudnak szabadítani a szűrés idejére, abban az esetben a legfontosabb műszerek, a választható keretek és a kollégák személyautóval érkeznek a helyszínre.
Azonban, ha a mobilszűrés mellett döntenél, a busz a megfelelő helyszínt biztosítja a vizsgálat idejére, hiszen ezt ebből a célból tökéletesítettük az évek során. A legmodernebb mobil szűrőbusszal látásvizsgálatokat végezhetünk olyan helyeken, amelyeken egyébként lehetetlennek tűnhetne megszervezni egy hasonló feltérképezést.
Az üzletben pedig több tízéves tapasztalattal rendelkező szakemberek fogadnak, optometristák, kontaktológusok és látszerész eladók, akik igyekszenek minden igényednek megfelelően megvizsgálni és kiszolgálni téged.
Bár folyamatosan fejlődünk, van ami nem változik.. például a céljaink!
Számtalan partnerünk már megtapasztalta a hosszú évek során, hogy csak a szolgáltatások teljes skálájával vagyunk elégedettek. Mindent szeretnénk neked átnyújtani, hiszen legfőbb törekvésünk ügyfeleink elvárásáinak megfelelni.
A hagyományos, egyéni optikai tevékenységünk során minden korosztály számára a legmodernebb eszközöket használjuk az ellenőrzések elvégzésére, legjobb tudásunk szerint igyekszünk olyan látáskorrekciós eszközt (akár szemüveget, akár kontaktlencsét) javasolni, amely a leginkább passzol az igényeidhez és elképzeléseidhez.
A vállalatok kollektív látásvizsgálatánál és egyedi szemüvegek, védőszemüvegek vagy számítógépes védőszemüvegek gyártásánál a hatékonyságra törekszünk. Kiemelten arra, hogy az alkalmazottak biztonsága mellett egészségük is legalább ugyanakkora figyelemben részesüljön a munkavégzés során.
Küldetésünk tehát meglehetősen egyszerű és egyértelmű.
Komplex szolgáltatásunkat azért hoztuk létre, hogy ügyfeleink éleslátását biztosítsuk, valamint, hogy vásárlóink elégedetten távozhassanak tőlünk, a Rapidus Optikától.
Panaszkodsz a fejfájásodra, migrénedre, álmatlan éjszakáidra és még sok egyéb fizikai fájdalomra vagy nehézségre..?
kutatsz és kutatsz, de nem tudod, mi lehet a probléma.
Alkalmazottként folyamatosan az apró betűkre próbálsz koncentrálni a képernyőn, a helytelen testtartástól fáj a hátad és vállaid, szemeid fáradtak és szárazak a nap végére..
mit tehetnék a látásomért munkaidőben?
Munkaadóként azt veszed észre, hogy nem tudod motiválni az alkalmazottakat? Olyan juttatásban szeretnéd őket részesíteni, amely nemcsak számukra, de számodra is jövedelmező lehet..
bár eszembe jutna valami, amivel ösztönözhetném őket.
Bízd magad a Rapidus Optikára, hiszen mi ezeket a kérdéseket nemcsak megválaszolni tudjuk, de a legjobb megoldással is szolgálhatunk! Légy részese te is a Rapidus mesének: az “elégedett ügyfél” szerepre még éppen van néhány helyünk!